A aquest de la foto sí que se li hauria d'enviar l'exercit i que el tractessin com un pres de Guantanamo... és que teniu unes perles per allà baix que mira quines coses em surten de dir!
Encara no me l'he begut, Res..., encara no; tanmateix, no és gens fàcil mantenir el trellat vivint amb aquesta gentola. Carme, Efree, XeXu, Sell*llés, Senyoreta Valls, fem el que podem, cadascú aguanta el cel que li pertoca. Salut i Terra
I dic jo.... si insistíssim des del carrer a demanar-la... no l'aconseguiríem?
ResponEliminaVes per on jo també ho he pensat....torres més altes han caigut...posem-nos-hi!
ResponEliminaA aquest de la foto sí que se li hauria d'enviar l'exercit i que el tractessin com un pres de Guantanamo... és que teniu unes perles per allà baix que mira quines coses em surten de dir!
ResponEliminaAixò, això! Fem fora el Mubàrak valencià!
ResponEliminaRealment, a Egipte s'ha creat un precedent. Ho tindrà malament el senyor Camps, si us uniu tots els valencians, senyor Valls!
ResponEliminauff, quin esglai. per uns moments he pensat que la bogería s'havia instalat al teu cervell.
ResponEliminaEncara no me l'he begut, Res..., encara no; tanmateix, no és gens fàcil mantenir el trellat vivint amb aquesta gentola.
ResponEliminaCarme, Efree, XeXu, Sell*llés, Senyoreta Valls, fem el que podem, cadascú aguanta el cel que li pertoca.
Salut i Terra