Entre roc i fustamude metall en pell
i guerrer per cavaller,
i nu,
sentint la terra sota els peus
i el vent definint-me el rostre,
m'aclame a la dolcesa de l'esguard
i a l'òscul eternal dels teus llavis.
Pensades, intuïcions, desficis i isetes d'un queferós
Si el ciutadà president té alguna vida secreta jo la desconec. Tampoc no m'interessa massa l'enfocament morbós de les persones. Ara bé, no em negareu que en algun lloc ha d'estar l'enganyifa. Una persona que té de jornal uns 80.000€ anuals i que després de molts anys en l'empresa -fix com aquell qui diu- no ha estat capaç més que d'estalviar 900€ i portar a la família a la platja amb un cotxe de 15 anys, no ha de tenir una doble vida que ens amaga a tots els socis d'eixa empresa; és a dir, a tots els valencians. No dic jo que necessàriament hagen de faltar virtuts en aquesta vida amagada. Veges-tu a saber si és que no dedica la totalitat dels seus estalvis a fer obres de caritat i ho haja donat tot als damnificats d'Haití, a promocionar la llengua i la cultura del País Valencià o a qualsevol altra causa benèfica. Vist el grau de pobresa en què es mou aquest bon home ja no m'estranya que li hagueren regalt vestits de jaqueta i passejades amb Ferrari perquè s'esbargesca i no pense en la mala sort que ha tingut en aquesta vida.
Sí, de pirates informàtics es tracta. He hagut de capar els comentaris dels meus blogs perquè a algunes empreses índies els havia pegat per emigrar a ca meva a fer propaganda de les coses més peregrines i me'ls estaven emplenant. Per a mi és un conyàs o collonada -perquè no hi haja sexisme en el llenguatge- ja que em costa haver de gestionar per dins la màquina. Ai las, i què hem de fer!
La roda de la fortuna no és solament capriciosa, és també anàrquica. Porte una temporadeta acompanyant Rimbaud a l'infern; però a la vegada també se m'obren primaveres al pit.
Estés davant dels ulls