divendres, de juliol 06, 2012

Premis Tinet de narrativa curta Ciutat de Tarragona

M'acaben d'enviar aquesta notícia. Si algú té interés a llegir-los caldrà entrar-hi.




"Bon dia, 

Li comuniquem que ja pot trobar l'obra que va presentar al Premi TINET de narrativa curta per Internet (Premis Literaris Ciutat de Tarragona 2011-2012) publicat al web http://biblioteca.tinet.cat, dins la col·lecció "Relats TINET". 

L'obra està disponible en format PDF i en format ePUB (estàndard per a la publicació electrònica destinada a dispositius electrònics com els e-readers o e-books)." 

4 comentaris:

Elfreelang ha dit...

M'ha costat una mica trobar-lo ,la revenja del riu me'l llegiré més tard...també n'he vist un de la Mercè ...m'alegra per vosaltres i pels lectors, literatura per a compartir, enhorabona i gràcies!

Francesc Mompó ha dit...

Moltes gràcies, Elfree.
Una abraçada.

Carme Rosanas ha dit...

A mi també m'ha costat trobar-lo, però ja me l'he llegit!

Avui he estat entre gorgs a les muntanyes del nord... i mentre et llegia em semblava viure en el teu conte. :)

A veure si barrumben prou bé, els rius, gorgs i rierols!

Una abraçada

Salut i terra i barrumbades!

Roser Caño Valls ha dit...

Felicitats, a mi també em van enviar aquest e-mail!
Enhorabona!