dilluns, de desembre 05, 2011

LA IGNORÀNCIA FENT ESCOLA.



La ignorància fent escola. Ni més més ni menys menys. Açò que esteu veient és un certificat oficial signat pel Conseller d'Educació de la Generalitat Valenciana el 28 de juliol de 2009. Un títol expedit del Nivell Avançat B2 de valencià per l'Escola Oficial d'Idiomes de Sagunt (fet per la Generalitat Valenciana). Beatriu, amiga meva, m'ha donat permís per publicar-lo íntegrament com li l'han lliurat a ella. Com ja veieu farcidet d'errades. No tenen vergonya; i sí que tenen un alt grau de menyspreu a la cultura que oficialment representen. VERGONYA, CAVALLERS, VERGONYA! 

4 comentaris:

onatge ha dit...

Com diu l'Ovidi: Visca la CULtura...

Des del far una abraçada.
onatge

Petons per l'Aleixa...

Claudia ha dit...

¿AQUESTOS SÓN ELS VOSTRES PROBLEMES? PATIM PROBLEMES MÉS GREUS, QUINA VERGONYA. PER LA MAUA PART PENSE QUE AQUESTOS CERTIFICATS SOLAMENT EN CASTELLÀ, FER-LOS EN CASTELLÀ I VALENCIÀ ÉS UNA DESPESSA QUE PAGUEM TOTS

Francesc Mompó ha dit...

Claudia, despesa és amb una "s" només. I sí, tenim problemes més greus; com ara la imposició d'una llengua forània com és el castellà. Aquests certficats s'havien de fer només en valencià, serien més barats.
Salut i Terra

McAbeu ha dit...

Realment fa vergonya que un Certificat Oficial d'una Escola d'Idiomes es lliuri ple d'errades. Com també en fa que un parlant d'aquest idioma, amb l'excusa de que hi ha coses més importants, el menyspreï fins el punt de preferir eliminar-lo. Trist, tot plegat.

Aprofito per dir-te que no sé si vas veure l'avís que et vaig deixar al meu blog, però que no em consta el teu mail i que es necessari per participar al meu Concurs d'Endevinalles. Si no el vols fer públic, pots enviar-me un mail a macabeu2008@gmail.com.