divendres, de juny 19, 2009

Repte literari

Al bloc de Tibau es proposa un nou repte literari. M'he decidit a participar perquè m'ha fet gràcia el repte i perquè a més a més, he volgut "casar-lo" amb el meravellós relat de Mercè.
"Tens l’esguard a l’altra banda de la pantalla. D’ulls color mel boscana m’observes asseguda des de la teva còmoda poltrona. No saps encara què fer. Et sents poderosa, et deleges per pujar-me. Els records de les nostres lentes passejades per serratelles amarant-nos d’aromes, de colors, emplenant-ho de nosaltres dos m’acompanyen. Jo blava, de plaenter selló fet a tu... fet per a tu.No vull acabar. No vull despullar-me. Veus? Ara em recolze a la paret. Ara m’oferesc a tu carregada de saboroses menges. No tardes".

3 comentaris:

Pep Castellano ha dit...

Ie! Parella..., sou de perill els dos junts, eh?
També m'agada molt, el teu relat, Francesc. I "lliga" molt bé amb el de Mercè.
Salut

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcies per la teva participació

Ana ha dit...

Ja veig que encara tens temps per a portar al dia un blog i tot, després de les classes, dels cursets de Conselleria de Nivell 3 (jeje), d'escriure llibres, de sopars en La Carme i presentacions de llibres.
Un bon exemplar per al repte del Tibau.
Salutacions Francesc!