dissabte, de gener 14, 2012

INDIGNANT

Indignant, sí. Anit buscant el restaurant on havíem quedat amb uns amics em vaig trobar amb aquesta mostra de la rància caverna españolista. Un pollastre d'èpoques pretèrites -pretèrites?- presidint un col·legi i sense que dècades de democràcia -democràcia?- l'hagen netejat encara. I com a summum està ubicat al carrer de Joan Llorens. Joan Llorens fou un cabdill valencià de la guerra de la Primera Germania; a primeries del segle XVI, quan el poble es revoltà contra els nobles valencians i contra les tropes castellanes. Doncs això, indignant.

6 comentaris:

Enric Sanç ha dit...

Vinc de llegir aquest post del company Francesc al mur del seu 'Carallibre' i escric el seu comentari:

"Teodoro LLorente, Juan Lorenzo, Pollastres sense rustir..., ací Hitler, Videla i Pinotxet encara 'viurien' tranquilament als carrers, i Gandhi ignorat i traduït a la llengua de l'imperi: Guinda".

I què fort no m'ha deixat publicar açò als comentaris del seu enllaç 'carallibreà', igual si canvie el nom de Hitler pel del 'demòcrata' de Franco sí m'havera deixat...

PS. Literalment m'ha dit que s'intente publicar-ho altra vegada, borraria el teu enllaç...(flipa, primera vegada que em passa).

Com pot haver-hi un 'carallibre' tan censurat. Què havia dit de censurable, si en realitat és un comentari en contra del feixisme i el seu impune autoritarisme? Si ens lleven ací, a la xarxa, també la llibertat i el dret a la lliure opinió i expressió, on la podrem trobar, companys de somnis?

Carme Rosanas ha dit...

Segurament això no ho consideraran mai anticonstitucional!

Mare meva! Que cansat és tot plegat!

Elfreelang ha dit...

I a Barcelona hi ha un carrer dedicat al LLorente de marres....

Francesc Mompó ha dit...

Enric, Carme, Elfree, açò és d'aquells tics de la democràcia espaNola.
Salut i Terra

zel ha dit...

Jollons, com s posssible? Això mereix una pintada d'aquelles que fèiem quan erem adolescents!

Un petonàs!

Francesc Mompó ha dit...

Indignant, zel, indignant.