dimecres, de juliol 28, 2010

2n CONVIT ESTIUENC: POSA-LI NOM AL QUADRE


Aquest segon convit estiuenc és molt pràctic; es tracta del següent: Acabe d’adquirir un quadre al pintor Jordi Albinyana i m’agradaria que m’ajudàreu a POSAR-LI NOM. Per si us serveix d’ajuda el quadre, que l’hem penjat damunt del capçal del llit, medeix 1’14 d’alt per 1’63 d’ample.Farem com en el 1r convit estiuenc, pengeu-lo al vostre blog i m’ho feu saber. Jo aniré publicant totes les propostes i us faré l’enllaç.
PROPOSTES
Somnis eròtics encadenats.
Recerca de 69 amb entrebancs.
Toni Pobla
L'amor és un somni que ens acull.
Wilhem
Repòs després del combat
Clídice
L'art de fer l'amor
Rita
Fer l'amor no és gaire fàcil!
Geometries impossibles.
Trencaclosques corporal.
Cap i peus, la mà al teu pit...
Desassossec i carícies.
Amplors i (r)eixamplors
Manyagues satisfetes
Parella nua dormint i esperem que ella s'hagi rentat els peus, almenys el dret.
F. Puicarbó
Els amants de València.
Deliciosament retuts
fanal blau
Clarícies de bullícia entre carícies
La dolça geometria
L'amor és blanc i negre
Marta M.Q.
Passions grises, passions minvades.
Més tard, tu i jo.
Anònim
Entortolligant l'amor
Dolç ofec de l'amor
Pere
Desig entre corbes
La nostra capça-lera
Sargantana
Què difícil és fer l'amor en un Simca 1000!
Calpurni
Et vull, fins i tot en somnis
Plaer delitós
Josep (Benaguasil)
La set de l'amant

27 comentaris:

Elfreelang ha dit...

ara mateix , bé dintre d'uns minuts participo! només posar un nom? pot ser una frase, imagino...bon quadre té un aire picassià...

Francesc Mompó ha dit...

Sí, sí, el nom pot ser com desitgeu: Un mot, dos.. un sintagma, una frase, una oració curta, un vers...

Roser Caño Valls ha dit...

Aquí tens Senyor Valls el meu granet de sorra: http://rcanovalls.blogspot.com/2010/07/2n-convit-estiuenc-posa-li-nom-al.html

Una abraçada.

Toni Pobla ha dit...

RECERCA DE 69 AMB ENTREBANCS

wilhem ha dit...

L´AMOR ÉS UN SOMNI QUE ENS ACULL

Clidice ha dit...

Repòs després del combat

Saps que és horrible això de posar noms a les coses? uf, que cursi que ha quedat, i tot per voler evitar paraules com "amor".

Rita ha dit...

L'art de fer l'amor li posaria jo...

vermelldelx ha dit...

Amics meus Francesc i Mercè:

Al meu blog pose la fotografia del quadre i explique -detingudament- perquè pense que el quadre s'hauria de dir: AMPLORS I EIXAMPLORS la qual cosa és la primera que se m'ha acudit en el meu català de frontera extremo-meridional.

fanal blau ha dit...

Manyagues satisfetes

Francesc Puigcarbó ha dit...

"parella nua dormint i esperem que ella s'hagi rentat els peus, almenys el dret"

Quan un quadre s'ha d'explicar, el títol ha de ser llarg, sinó no té gràcia.

salut

fanal blau ha dit...

Deliciosament retuts

Àgueda ha dit...

HOLA UENDO!

Aquí va la meva proposta...

"Els amants de València"

Una abraçada!

deomises ha dit...

I la meva proposta ja ha quedat penjada al meu blog:

Clarícies de bullícia entre carícies

Massa seriosa, ho sento.


d.

wilhelm ha dit...

Em fa molta gràcia que tots tinguen tanta por de posar-li "amor" al quadre (aixì sí, "fer l´amor" no té aquest problema. I ja posats, perquè no "follar"?) Ara va i resulta que dir "amor" és "cursi". "Cursi"i "ridícul" sols pot ser la mala poesia. I els mals poetes que no saben fer servir les paraules com pertoca. Acabe: per als temerosos dels mots propose un altre títol: "El desig és un somni que ens acull".

novesflors ha dit...

http://florsnovesflors.blogspot.com/2010/07/la-dolca-geometria.html

Marta M.Q. ha dit...

Jo el titularia 'L'amor és blanc i negre'.

Nat ha dit...

Però en tinc un altre nova al blog, m'ha inspirat molt1!!

http://ximximhistories.blogspot.com/

Anònim ha dit...

Títol:

Més tard, tu i jo

Carme Rosanas ha dit...

Entortolligant l'amor

Jordi Albinyana ha dit...

Com que supose que algo tinc que dir de l'assunt este que t'has montat, a mi m'agrà el de Puigcarbó qu'és el que més s'arrima. Muuchohí!!

Pere ha dit...

Jo ho titularia:
"Que dolç és l'ofec de l'amor"
o bé
"Dolç ofec de l'amor"

Bon dia Francesc.

Joana ha dit...

" Desig entre corbes"
Bon estiu Francesc!

fanal blau ha dit...

el teu convit, l'he fet extensiu a qui vulgui participar del teu convit...
:)
Una abraçada, Francesc!

sargantana ha dit...

faig tard??
quand l'he vist m'ha semblat que podia dir-se:

*la nostra capça-lera*

;-) salutacions

Calpurni ha dit...

"Què difícil és fer l'amor en un Simca 1000!"
No he pogut deixar de recordar la cançoneta.
Salut.

ricderiure ha dit...

m'apunto al convit!!!!

http://ricderiure.blogspot.com/2010/08/et-vull-fins-i-tot-en-somnis.html

el titol que proposo:

et vull, fins i tot en somnis.

salut!

Josep (Benaguasil) ha dit...

Plaer delitós.