diumenge, de maig 02, 2010

41 FIRA DEL LLIBRE ( VALÈNCIA)

Ja s’ha acabat la 41a Fira del Llibre de València. Al remat he estat tres dies compartint amb escriptors i llibreters –també signant algun llibre- a la caseta dels Llibres de Cento –un gran professional i un bon amic. Ha estat un fira per on ha desfilat moltíssim personal; tot i que la crisi també es nota en aquest sector i les vendes han minvat –segons deien els llibrers. He compartit caseta amb Rafa Escobar, Ramon Guillem, Francesc Company, Ivan Carbonell, Marta Querol, Llucià Vallés, Jaume Pérez Montaner... de segur que em deixe algun company i em pegarà un calbot. Aquesta vesprada, ja un poc més alliberat, he assistit a la lectura que ha organitzat l’AELC amb Francesc Company, Xavi Sarrià i Jordi Sebastià. Bé, un any més que m’he donat un bany de llibres.

3 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

Quina sort! Oi, que ho has passat bé?

onatge ha dit...

Quina enveja -sana- que feu passejant entre llibres.

Salut i llibres.
onatge

Jordi Cirach ha dit...

M'hauria agradat anar-hi!

Una forta abraçada! Per cert, m'he adherit aquest bloc. Desitjo que també t'interessi el meu de cultura, una abraçada!

L'imperdible de ℓ'Àηimα

>Jordi Cirach