dilluns, de maig 31, 2010

DOS ESDEVENIMENTS POÈTICS: JAUME PÉREZ MONTANER I MANEL ALONSO

Dos esdeveniments poètics per a aquesta setmana.
El primer, dimecres dia 2, a l'Aula de Poesia de la Facultat de Filologia de la Universitat de València i presentat per la professora de Literatura Comparada Antònia Cabanilles recitarà el poeta Jaume Pérez Montaner com a cloenda del curs de l'Aula de Poesia. L'acte començarà a les 20h.
Jaume Pérez Montaner
El segon esdeveniment serà a Puçol el dijous dia 3 a les 19,30h a la casa de la cultura. Un grup heterogeni de gent de lletres llegiran poemes dels dos darrers llibres ( Si em parles del desig i Correspondència de guerra) del poeta Manel Alonso i Català. Actuarà el cantant Carles Pastor i s'hi projectaran vídeos dels seus poemes.
A. Forment, Manel Alonso i F. Mompó
Regaleu-vos un pessic de bona poesia i no hi falteu.

2 comentaris:

onatge ha dit...

Jo ja em pessigo perquè no hi podré ser. Us desitjo unes bones vibracions amb el tremp de les paraules.

Salut i combat.
onatge

Sílvia Tarragó Castrillón ha dit...

M'agradaria ser-hi a Puçol i sentir recitar els poemes de Manel Alonso. Tots dos poemaris em van encantar, especialment, "Correspondència de Guerra".